DAYS OF DARKNESS

Μουζικα

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

days of darkness


δαίμονες. φαντάσματα. αποκεφαλισμένα. σέρνουν τις αλυσίδες τους. ανατριχιαστικοί θόρυβοι στον πάνω όροφο. η πόρτα πίσω μου κλείνει με πάταγο. μόνος. στο ημίφως. ακίνητος. γύρω μου αχνό σκοτάδι. σκόνη παντού. στέκομαι. ακίνητος. αφουγκράζομαι την ανάσα μου. ακούω(;). σκέψεις. πολλές. άπειρες. διαπερνάνε το μυαλό μου με ταχύτητα ασύλληπτη. στριφογυρίζει. αυτό το μέσα στο κεφάλι μου. παύση. ένα βήμα. δεύτερο. φόβος. τρομαχτικός. ανάσες. άδειος. ο χώρος. τρίτο βήμα. σανίδι. έτριξε. δυνατά. ανάβω σπίρτο. ξαφνικά. θόρυβος. απόκοσμος. χιλιάδες νυχτερίδες ορμάνε πάνω μου. θέλουν να φύγουν (και αυτές). πάνω μου. στα μαλλιά μου. στα ρούχα μου. γαμημένες. γαμωνυχτερίδες. πιάνω μία. της κόβω το κεφάλι με τα δόντια μου (είμαι ατρόμητος εγώ). το αίμα πετάγεται. παντού. τρελαίνονται. οι άλλες. φεύγουν. κρύβονται. αίμα στο πρόσωπό μου. στα ρούχα μου. στάζει από το πηγούνι μου. χαμογελάω. καριόλες.

8 σχόλια:

ΠΡΟΕΔΡΟΣ είπε...

Π Α Ν Α Ι' Α ΜΟΥ!!!

Unknown είπε...

Ατρόμητος εσύ αλλά οι νυχτερίδες ... τρομάζουν τόσο εύκολα;;;;

Ανώνυμος είπε...

Ρε δε σου είπα να μην διαβάζεις τόσο KKμοίρη; :)

Anael είπε...

what the f@ck!
spooky..αλλά το λάτρεψα!!

Papatragos είπε...

Τόσες αναρτήσεις ασχολίαστες και να μη μπορώ να σταματήσω το
"εσύ κι ο ozzy..."?

Ας είναι, καλώς σε βρήκα και στα σχόλια.

~reflection~ είπε...

Με μια παρανοϊκά ανατριχιαστική αλληγορία μού φανηκε ακρως ερωτικο....


Φιλι.......

streetfox είπε...

Αισιόδοξο το σημείο που ανάβεται το σπίρτο :)

streetfox είπε...

και κάτι ακόμη..
όταν τα φαντάσματα ξυπνούν.. ζητούν ξεκαθάρισμα.. ασχοληθείτε λίγο μαζί τους.
Αφήστε τις σκέψεις να περνάνε σαν βαγόνια που δεν μπαίνετε μέσα
Όλα έχουν την σημασία τους μην αρνηθείτε τπτ απλά ξεχωρίστε διαλέγοντας που θα δοθείτε.

Ολο αυτό .. εμπεριέχει μια ευκαιρία.. είναι δύσκολο … μα αξίζει για την στιγμή που θα ανοίξετε τα «παράθυρα» και το φως θα λούσει όλη σας την ύπαρξη

Καλή σας μέρα