DAYS OF DARKNESS

Μουζικα

Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

days of darkness 2


αγόρασα ένα μεγάλο μαχαίρι. με φαρδιά και οδοντωτή λάμα. πολύ ωραίο μαχαίρι. το έβαλα κάτω από το μαξιλάρι μου. περιμένω. την αϋπνία. ώρα της είναι. της την έχω στημένη. ζω για την στιγμή που θα ανοίξει την πόρτα και θα μπει στο δωμάτιο. θα την αφήσω να με πλησιάσει. να κάτσει δίπλα μου. να απλώσει τα χέρια της και να με αγκαλιάσει. και τότε θα καρφώσω το μαχαίρι μου στο λαιμό της. πολλές φορές. να δω να πετάγεται το αίμα της. να τη δω να σπαρταράει στο πάτωμα. να ουρλιάζει από τον πόνο. να φωνάζει πως δεν φταίει αυτή. πως κάνει τη δουλειά της. πως ακολουθεί τις διαταγές που της έχω δώσει. και εγώ θα γελάω. δυνατά. μέσα στα μούτρα της. και θα μπήγω το μαχαίρι όλο και πιο δυνατά. μέχρι να κοπεί όλος ο λαιμός της. και το πάτωμα να έχει γίνει μια λίμνη από αίμα. κατακόκκινο. να τσαλαβουτάω μέσα του. ύστερα θα πάρω το κομμένο κεφάλι και θα το γδάρω. θα φορέσω το σκαλπ της και θα πέσω για ύπνο. ίσως έτσι να δω όμορφα όνειρα. ίσως έτσι να νιώσω. κάτι. όμορφο.







έλα. σε περιμένω.

5 σχόλια:

Adis είπε...

Ίσως έτσι να κοπούν τα όνειρα. Τα άσχημα, τα αποπνικτικά..
Ίσως πάλι αυτό να χρειάζεται να το κάνεις και στις σκέψεις που πολλές φορές έρχονται χέρι χέρι με την αϋπνία (για να μην πω πάντα)..
Ίσως να το κάνω και εγώ...

Θα μου δανείσεις το λυτρωτή για μια νύχτα μόνο? Μία μόνο. Και εγώ θα στο επιστρέψω πριν καλά καλά το καταλάβεις. Πριν προλάβεις να κοιμηθείς.. (Αφού ξημερώσει)..


Καλό ξημέρωμα..

~reflection~ είπε...

Σημερα το αποφασισα...
θα ντυθω αϋπνία...
άκουσα το κείμενο να ψυθιριζει πού εκρυψες το μαχαιρι...

το πήρα πρωτη στα χερια μου...

ελα...

η νυχτα θα ειναι μεγαλης διάρκειας και για τους δυο μας....

μια νύχτα...μια ζωή.....


φιλι...ξάγρυπτο...

{με ενθουσίασες!}

~reflection~ είπε...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
{ψιθυρος αγρυπνιας: ελα....σε περιμενω...}

streetfox είπε...

Κύριε αποτέτοιε δεν δίνω και πολλές δυνατότητες μετά από ένα φονικό να δείτε όμορφα όνειρα….
σας προτείνω το «έγκλημα και τιμωρία» αφού σας αρέσει η δράση..
Η αϋπνία υπάρχει γιατί υπάρχει ο ύπνος.. (όλα σε αυτό τον κόσμος έχουν δυαδική υπόσταση..)
Δοκιμάστε ένα αστρικό ταξίδι για αλλαγή.. ή όπως θα έλεγε η μαμά.. ένα μπάνιο, ένα ζεστό γάλα και μια ιστορία (με καλό τέλος)

σας εύχομαι ότι καλύτερο

lokim είπε...

και τότε ο τσάρλυ σκότωσε τους αγγέλους.