DAYS OF DARKNESS

Μουζικα

Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2009

AUTUMN WRITING


τα φθινοπωρινά σαββατόβραδα φοράω τα καλά μου κουρέλια και σουλατσάρω βραχνιασμένος. τα φθινοπωρινά σαββατόβραδα τα μάτια μου γυρνάνε ανάποδα σε μια επικίνδυνη προσπάθεια να κοιτάξουν το μέσα του εγκεφάλου μου. τα φθινοπωρινά σαββατόβραδα ισσοροπώ σε ετοιμόρροπα μπαλκόνια αναπνέοντας απαγορευμένες αναθυμιάσεις αλκοόλης. τα φθινοπωρινά σαββατόβραδα θυμάμαι όλα αυτά που θα γίνουν και ένα ρίγος διαπερνά τον οισοφάγο μου. τα φθινοπωρινά σαββατόβραδα παίζω σκάκι με ξεφτισμένα πούλια και κερδίζω όταν μου αποσπάω την προσοχή. τα φθινοπωρινά σαββατόβραδα η άψυχη βροχή μου λερώνει τα τζάμια και εγώ πετάω το άζαξ στα σκουπίδια. τα φθινοπωρινά σαββατόβραδα ρίχνω κλεφτές ματιές πίσω από τα περίπτερα και οι πιτσιρικάδες με πετροβολούν αποκαλώντας με κλέφτη της καθημερινότητας. τα φθινοπωρινά σαββατόβραδα συμμετέχω σε συζητήσεις που δεν έγιναν ποτέ και προσμένω αυτά που δεν πρέπει. τα φθινοπωρινά σαββατόβραδα κυλιέμαι σε απεριποίητα γρασίδια παρακολουθώντας τα κατορθώματα καλοπληρωμένων ηρώων. τα φθινοπωρινά σαββατόβραδα κοιμάμαι χωρίς να κάνω έρωτα με το πάπλωμά μου και νιώθω τα αγκομαχητά ευτυχισμένων εραστών. τα φθινοπωρινά σαββατόβραδα φοράω τα ακουστικά στα αυτιά. και σκοτώνω ήδη πεθαμένα κουνούπια.



(i'm all alone i smoke my friends down to the filter
but i feel much cleaner after it rains)

20 σχόλια:

Aura είπε...

Καλημέρα!
Μα γιατί τα κουνούπια ειναι ήδη σκοτωμένα;

ο αποτέτοιος είπε...

δεν είναι σκοτωμένα. πεθαμένα είναι. έχει διαφορά..

καλημέρα, τι κάνετε πως είστε;

Y. K. είπε...

"τα φθινοπωρινά σαββατόβραδα θυμάμαι όλα αυτά που θα γίνουν και ένα ρίγος διαπερνά τον οισοφάγο μου."

εισαι σε καλο δρομο παρα τη μελαγχολια σου, δηλαδη.
και γραφεις ομορφα.

(και δε θα σου ξαναμιλησω στον πληθυντικο.)

Aura είπε...

Και..τι τα πέθανε;


Mεταξύ μιας χαράς και δυο τρομάρων.

Καλό σας μεσημέρι.

Anel είπε...

Τα φθινοπωρινά σαββατόβραδα είναι μόνο 12... =Ρ

annanas είπε...

Ε χρειάζονται αυτά τα φθινοπωρινά σαββατόβραδα στους κλέφτες της καθημερινότητας. Γεμίζουν μπαταρίες, ξεκουράζονται τις Κυριακές κι από Δευτέρα πιάνουν πάλι δουλειά! ;)

Ανώνυμος είπε...

Για ακούστε το 'Scarborough Fair' των Simon and Garfunkel .
Η αναρτησή σας με έκανε να το βρώ στο γιου τούμπι και να το ακούσω.

Έχετε ακόμα πρόβλημα με το αλκοόλ έ?
Για "απαγορευμένες αναθυμιάσεις αλκοόλης" κάπου διάβασα.

(τι έγινε με το προτζεκτ που σας είχαν φορτώσει με dead line το Σεπτέμβρη)?

Φιλιά



GCTMT

ο αποτέτοιος είπε...

αλισια,
σε καλό δρόμο; μήπως σας μπέρδεψε ο οισοφάγος;
:)

(και να μη μου ξαναμιλήσεις στον πληθυντικό)




αυρα,
η απάθεια.

1:2 ε; όχι και άσχημη αναλογία..

φιλιά!!




ανελ,
και το λέτε "μόνο" αυτό;;;

γουέλκαμ.




αννανας,
και από δευτέρα πάλι στην κλεψιά..




GCTMT,
το εν λόγω ντούετο είναι αγαπημένο μου. πολύ χαίρομαι που σας το θύμησα.

έχω αλλά τις εισπνέω που και που..
:)

(ακόμα δεν τέλειωσε:( )

φιλιά και εγώ!!

Το Ψωλικό Εξπρές είπε...

τα φθινοπωρινά σαββατόβραδα (εξ)αναγκάζουν τη γη σε περιστροφή...!

red leaves blow in the wind
leaving home and everything it's known behind
barren branches wave goodbye
as the red leaves slowly die

επί λέξει είπε...

..αντίρροπα, ισορροπημένα, ετοιμόρροπα...όλα ρέπουν. Ας μην αντισταθούμε τώρα το φθινόπωρο...που τα "μπαλκόνια" φθίνουν.

:))

HELIASTER είπε...

Αυτά τα κάνουμε όλοι μας αλλά απλώς τα κάνουμε με πιό καλή σκηνοθεσία σε μορφή σήριαλ και δεν το παίρνει χαμπάρι ο καθως πρέπει γείτονας.Τι νόμιζες ,μόνο εσύ τα κάνεις?Τώρα βέβαια πολλοί δεν το έχουν πάρει χαμπάρι και νομίζουν ότι κάτι κάνουν αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία...

Talisker είπε...

εγω σας ειδα ..
τα ειχατε βαλει με το απεριποιητο γρασιδι
-Πολυ θυμωμενος χτυπουσατε κλωτσιες και αφηνατε σημαδια.

Ναι νομιζω οτι βγαινουμε την ιδια ωρα για περπατημα τελικα με τα ακουστικα γιατι κανουμε καλη παρεα.

Εγω ειμαι πολυ βαριεστημενη απο τις φλυαριες των αλλων ,
τους ασκοπους πληθυντικους
και κατι κακεκτυπα μου σαν φωτοαντιγραφα φωτοτυπικου με ληγμενο γραφιτη...

κι εσεις ειστε πολυ κακοδιαθετος γιατι το φθινοπωρο σημαινει εσωστρεφεια και ειμαι σιγουρη πως σας ενοχλει η χαρουμενιλα και η οικειοτητα που προσπαθει να σας αποσπα την προσοχη τοσο απελπισμενα..

..ολα αυτα τα ειπαμε σε μια συζητηση απο αυτες που δεν εγιναν ποτε..

-φευγοντας νομιζω πηρα καταλαθος τα ακουστικα σας ..μοιαζουν με τα δικα μου.

-Καλημερα!

theorema είπε...

Νομίζω πως τα Σάββατα σας συμπαθώ πολύ.

ο αποτέτοιος είπε...

ανυποπτη,
πολύ μου άρεσε το τετράστιχο από που είναι;

γουέλκαμ.





αα,
που δυνάμεις για αντίσταση..





χελιαστερ,
δηλαδή ούτε στη σκηνοθεσία τα κατάφερα ε;
(κατάρα..)

γουέλκαμ και εσείς.






ταλισκερ,
πολύ μου άρεσε όταν δεν συναντηθήκαμε στη βόλτα μας και δεν συζητήσαμε. να το ξανακάνουμε!





θεωρημα,
ποσοστό μία στις εφτά.

(πάλι καλά, θα μπορούσε να είναι και χειρότερα..)
:)

Το Ψωλικό Εξπρές είπε...

einai apo ena tragoudi...

Haste The Day - Autumn

nice to e-meet you!!

Ανώνυμος είπε...

θα φτιάξουμε έναν ουρανό που όλο όλο βρέχει να κατασκηνώσετε από κάτω, να ρωτάνε οι περαστικοί "γιατί δακρύζεις" και να απαντάτε "η βροχή μπήκε στα μάτια". και μετά να προχωράει η υγρασία απ' τα πεζοδρόμια στους ανθρώπους, να τους κάνει βαρείς και δύσβατους και να αντανακλάται το φθινόπωρο στα μάτια τους για πολλά χρόνια. κι έτσι θα χουμε πάντα πορτοκαλί λασπωμένα φύλλα κάτω απ' τα παπούτσια.

(περίεργο που φετος είχε φθινόπωρο πάντως..)

island είπε...

Δεν ξέρω πως και γιατί αλλά τέτοια μοναξιά πολλές φορές είναι ευλογία

ο αποτέτοιος είπε...

ανυποπτη,
ωραίο τραγουδάκι, θενξ!






αγιογδιτισσα,
και αυτή η αντανάκλαση του φθινοπώρου στα μάτια να μας φέρνει πιο κοντά γιατί χρειαζόμαστε ο ένας τον άλλον, και να μας κάνει ίσως λίγο πιο σοφούς καθώς θα κοιταζόμαστε.

(αλλά ωραίο!)





αϊλαντ,
και κατάρα μαζί, γιατί όταν την έχουμε δεν την εκτιμάμε και όταν δεν την έχουμε την αποζητούμε..

Aura είπε...

Το τελευταιο ξαναπέστο


:)

ο αποτέτοιος είπε...

περαστικά μας..

:)