DAYS OF DARKNESS

Μουζικα

Σάββατο 3 Μαΐου 2008

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑ!

Να 'μαι και εγώ λοιπόν στον χώρο των βλογζ! Είμαι αυτός που λέει ο τίτλος αυτοπροσώπος και σας χαιρετίζω όλους. Είπα και εγώ να φτιάξω ένα αποτέτοιο μπας και καταφέρω να ξορκίσω τη βλακεία που με δέρνει από μικρό και δε μ' αφήνει σε ησυχία. Τη βλακεία που μου έχει στερήσει άπειρες όμορφες στιγμές. Ίσως αυτό το βλογ να είναι και μια προσπάθεια δημιουργίας ενός εγχειρίδιου ευτυχίας, όπως λέει και ο καλός φίλος εργαλείο. Και έτσι για αρχή :



ΣΥΝΤΟΜΙΑ

Γεννήθηκα σήμερα το ξημέρωμα

έζησα την παιδική μου ηλικία το πρωί

και γύρω στο μεσημέρι

έμπαινα ήδη στην εφηβεία μου.

Και δεν είναι ότι τρόμαξα

που ο χρόνος μου περνάει τόσο βιαστικά.

Μόνο με ανησυχεί λίγο να σκέφτομαι

ότι ίσως αύριο

να έιμαι πολύ γέρος για να κάνω όλα όσα άφησα σε εκρεμότητα.'


Από το βιβλίο του Χόρχε Μπουκάι "Ιστορίες να σκεφτείς"




ΠΙ ΕΣ: Σόρυ για την μικρή ανοργανωσιά στο βλογ όλα θα γίνουν σιγά σιγά, άλλωστεόταν μετακομίζεις δεν φτιάχνεις το καινούργιο σπίτι με τη μία [μόνος μου το 'φτιαξα (εντάξει το να φτιάξεις βλογ δεν είναι και κανένα εξωπραγματικό πρότζεκτ) και δεν είμαι ακριβώς αυτό που λένε πι σι έξπερτ]

2 σχόλια:

βιολιστης στη στεγη είπε...

Κοίτα, ξεκίνημα καλό, χωρίς καλωσόρισμα, γίνεται? Εμ, δε γίνεται! Εγώ πάντως, (πολύ καινούργια στα μπλογκς επίσης) σε καλωσορίζω θερμά και πάω να γράψω στο επόμενο ποστάκι σου που με συγκίνησε σφόδρα! Καλή αρχή!

ο αποτέτοιος είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ αγαπητέ βιολιστά (μάλλον βιολίστρια)! Θα έρθω να σε επισκεφτώ και εγώ λίαν συντόμως!