DAYS OF DARKNESS

Μουζικα

Τετάρτη 2 Ιουλίου 2008

ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΜΕΙΝΑΝΕ!


9 σχόλια:

Spy είπε...

Όντως είναι «γαμώ τις φάσεις»
αλλά σε ποιόν μιλάτε;




[[[σχετικά με το video:
αν απλώς προσπαθείτε να κάνετε copy-paste τον κώδικα δίπλα από το video κατευθείαν μέσα στο post, πολλές φορές δεν πιάνει (ο κώδικας φαίνεται να είναι μία γραμμή). Προσπαθήστε να κάνετε copy-paste τον κώδικα στο Word ή στο WordPad, (όπου θα εμφανιστούν αρκετές γραμμές κώδικα) και όλο αυτό κάντε το μετά copy-paste μέσα στο post.]]]

Y.Γ. Δεν χρειάζεται να δικαιολογείτε συνέχεια το όνομά σας.
Pωτήστε.

ο αποτέτοιος είπε...

μπράβο ρε εσύ spy αυτό ήταν το πρόβλημα, εντάξει το έφτιαξα! ε ρε τι έχει να γίνει τώρα!!!


στον εαυτό μου μιλάω
ή αλλιώς παραμιλάω


δε μου λες γιατί απάντησες σε αυτό το ποστ για το προηγούμενο; έχασες το δρόμο;

aKanonisti είπε...

Θέλω και εγω...μεγάλες διακοπές....
Τα Σαββατοκύριακα ειναι λιγα... πολύ λιγα....
Αχ Βαχ.....

Spy είπε...

E, είχα πιεί λίγο παραπάνω, ήταν βρεγμένο το γρασίδι, μας πήγε κόντρα κι ο διαιτητής...
Τί να κάνουμε, χάσαμε.
Και χαθήκαμε...

(Μ' αυτή τη ζέστη πάλι καλά που δεν έγραψα όλο το σχόλιό μου στο πεδίο της λεκτικής επαλήθευσης).

ο αποτέτοιος είπε...

ακανόνιστη:αχ μη μου στεναχωριέσαι! έλα κάτι θα γίνει και για σένα!

(και εντάξει μη νομίζεις οτι θα πάω στο μέρος της φωτογραφίας, ονειρεύομαι και εγώ)


κατάσκοπος: να τους προσέχεις αυτούς τους διαιτητές, είναι άτιμη φάρα.

αυτή η λεκτική επαλήθευση σου κάθεται κάπως ε;

Spy είπε...

"tdfhmwq"

Μα είναι λέξη τώρα αυτή;
Ούτε ένα φωνήεν!

ο αποτέτοιος είπε...

lepnjvh

(ένα φωνήεν)

aKanonisti είπε...

μαλακια.... 4 φωνηεντα....
αυτη ειναι λέξη....

neni είπε...

Φεύγεις για διακοπούλες?Καλά να περάσεις!!