DAYS OF DARKNESS

Μουζικα

Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2009

INSOMNIA


προσπάθησα να κλείσω τα μάτια μου. μάταια. χιλιάδες οδοντογλυφίδες τοποθετημένες με αξιοπρόσεκτη τάξη εμπόδιζαν οποιαδήποτε κίνηση των βλεφάρων, όσο ανεπαίσθητη και αν ήταν. και αμέσως άρχισε η παρέλαση. οι ξυλοπόδαροι εφιάλτες, οι κλόουν όνειρα, οι φλεγόμενες προσδοκίες, οι ακροβάτες ελπίδες, οι σχοινοβάτες έρωτες. ωραία παρέλαση, μα τα χίλια βλογ(ζ)!


το εγώ δεν είναι εγώ, αλλά εσύ. ή μήπως όχι; και ποια είσαι εσύ; (είσαι εσύ..;)


πελιδνά χρώματα στο πρόσωπο το βλέμμα στραμένο προς τη μικροσκοπική οθόνη σε αναζήτηση ενός κουδουνίσματος ένα έστω και ένα για να τεκμηριωθεί η ύπαρξη ότι κάποιος με σκέφτηκε ότι είμαι εδώ και όχι κάπου αλλού ας χτυπήσει και ας είναι ο οποιοσδήποτε


φρούτα δεν τρώω. όχι.


ξεσκίζω το μέσα μου. το γαμάω. χωρίς προφυλάξεις. βαρέθηκα τις προφυλάξεις. σιχάθηκα τα σίγουρα. ζήτημα αναπνοής.


θυμήθηκα. κάτι.

21 σχόλια:

Adis είπε...

Ντριιιιν! Ντριιιιν! (Χτυπάει το τηλ.)
Σήκωσέ το, εγώ είμαι, ο "οποιοσδίποτε". Πήρα να σου πω ότι είσαι εδώ! Κι είμαι και 'γω! Και είναι κι άλλοι, έρχονται, περίμενε απλά λίγο, λίγο ακόμη..
Καλημέρα! :)

Aura είπε...

Nτριν ντριν!!!!

Κι εγώ αποτέτοιε μου εδώ είμαι.
Μην ανησυχείς για τίποτα!



(τον τελευταίο καιρό την έχω βρεί με τις μουσικές σας πολύ:))

Coffeemug είπε...

Καλημέρα! ερχόμαστε σιγά σιγά...

Talisker είπε...

τσου!

εγω Λέω να το σπασεις

εχεις γαμησει που εχεις γαμησει το συμπαν μεσα σου

μια σπασμενη συσκευη δεν ειναι και μεγαλη απωλεια


ΕΙΝΑΙ ΟΜΩς ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!

-ΣΦΥΡΑΚΙ???

Ανώνυμος είπε...

Αν δεν αποφασίσεις να τρως "φρούτα" και μάλιστα με τη φλούδα, τι το θέλεις να χτυπήσει;
Τζάμπα θα χαλάσει τη μαγεία της μουσικής

aKanonisti είπε...

.......ουφ.......

(πίκρα....)

(τσιγάρο...)

και ένα μήλο.....

AlexStre είπε...

γράψατε πάλι!!! φατε και κανένα μηλαρακί...

κόκκινα παπούτσια είπε...

ούτε εγώ (τρώω φρούτα).







(In a manner of speaking???!! Αν και το επόμενο «κάτι» που θα θυμηθείτε, είναι και δικό μου, θα αρχίσω να ανησυχώ,σας το λέω)

Ανώνυμος είπε...

Tώρα τι να σας πω...?

Η φιλτατη Talisker το θέμα σας το κάλυψε άψογα.

Υπάρχει και κασμάς, οπότε με το σφυράκι πιστεύω κάτι να γίνει.


Χαιρετώσας φίλτατε :)


GCTMT

annanas είπε...

Ναι; Μ' ακούτε; Ναι; Ναι; Α κύριε απαυτέ μου, annanas εδω. Γιατί καλέ δεν τρώτε ένα κομμάτι ανανά; Προσφέρεται και για δίαιτα! Κερνάω εγώ.

Talisker είπε...

-μου επιτρεπετε λιγο Αποτέτοιε?

-GCTMT :)

δρατωμαι της ευκαιριας κι εγω να πω εδω
οτι με καλυψατε αλλου σε φιλικο μπλοκ προσφατα ..αλλα δυστυχως δεν ηταν ευχαριστο το θεμα και δεν ηθελα με την παρεμβαση μου να το συνεχισω ωτσε να φερω πιθανοτατα σε δυσκολοτερη ακομα θεση την κοινη μας φιλη .

-σας θαυμασα ομως !

AlexStre είπε...

α! και τι θυμηθήκατε?

island είπε...

Ότι θυμάστε χαίρεστε αγαπητέ. Τώρα βρήκατε να ξεσκίσετε το μέσα σας; Κάνουν τέτοιες κινήσεις ανάμεσα στην σημερινή κρίση;

Η μούσικα ΜΕ αρέσει τα μάλα.

:)

ο αποτέτοιος είπε...

αδης,
πόσο λίγο δηλαδή;

(είσαι φίλος)




αυρα,
είστε φίλη!




κοφιμαγκ,
εσείς δεν έχει ντριιν ντριιν;
:)




ταλισκερ,
να σας πω, αυτό το έχω σκεφτεί πολλές φορές.
(και το έχω κάνει μια φορά..)

μάλλον δεν ήρθε ακόμα η στιγμή.





φοράδα,
ένα δίκιο το χετε είναι η αλήθεια..





ακανονιστη,
είναι που δεν βγήκαν τα μανταρίνια ακόμα..




στολενμπλαντ,
μηλαρακί; τι μηλαρακί; γαλλικό;

:ppp





κοκκινα παπουτσια,
το ήξερα, σας συμπάθησα από την αρχή εσάς..
:)

(λέτε να επικοινωνούν τα κάρμα μας;)




GCTMT,
μπα, ο κασμάς είναι μεγάλος για ένα τηλέφωνο..





αννανας,
είστε με τα καλά σας; έχετε πάει στα μανάβικα να δείτε πόσο έχει;





ταλισκερ (ξανά),
παρακαλώ κάντε τη δουλειά σας, σαν να μην είμαι εδώ!
:ppp





στολεμπλαντ,
κουτσομπόλη!!





αϊλαντ,
δεν χαμπαριάζει αυτό από κρίσεις..

(μα που χαθήκατε εσείς;)

island είπε...

Είχα χαθεί προς το μέλλον και είπα να ξαναβρεθώ προς το παρόν

theorema είπε...

Δεν σας τηλεφώνησα, σας σκέφτηκα όμως.
Αυτό πιάνει;...

theorema είπε...

Δεν σας τηλεφώνησα, σας σκέφτηκα όμως.
Αυτό πιάνει;...

Spy είπε...

Kαλά κυρία theorema!
Το καταλάβαμε και με την πρώτη!
:P

@ αποτέτοιος:
Να μου το θυμηθείτε. Μια μέρα εσείς θα κοιμηθείτε και θα ξυπνήσετε το Πάσχα!
(το επόμενο...)

βιολιστης στη στεγη είπε...

Απ' ότι κατάλαβα, ο δεσμός σας με την απελπισία πάει για γάμο...
Και χωρίς προφυλάξεις μάλιστα, σύντομα και με παιδί...
Τί τα θέλετε τότε τα τηλέφωνα νυχτιάτικα;

Γρηγορης Αντωνοπουλος είπε...

Μην ξεχνάς ότι ένα νέο κουδούνισμα, μπορεί να είναι και "μια νέα τυραννία"...

Καλώς σε βρήκα

Ανώνυμος είπε...

θυμήθηκες κάτι??
Αυτό το κάτι που θέλεις???
που θα σε κάνει σαν τρελό να την θέλεις???
Α ρε ασμα τρελό και ατελείωτο που σου γραψα..

Πάντως να σου πω και κατι αγορίνα μου(χαχαχαχαχα)
υπάρχουν και χειρότερα..
εγω π.χ τρώω κάθε μέρα μήλα στη λέσχη της σχολής.Όσες μέρες έχω πάει η σχολή, τόσα μήλα έχω φάει.Θα σου στείλω και σένα μερικά για να μάθεις να παραπονιέσαι.

Σεισάχθεια ιν.ντιντ