DAYS OF DARKNESS

Μουζικα

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2009

αυτό το φως που εκπέμπει η οθόνη το νιώθω πολύ οικείο πια. και με ζεσταίνει. άκου τώρα πράγματα. ότι ναναι. οτιδήποτε. στο σαλόνι (δίπλα) γέλια. δυνατά. εγώ τι κάνω στο δωμάτιο; γράφω. γιατί εδώ και όχι εκεί; γιατί έτσι. μπα, όχι. γιατί.... δεν ξέρω. βασικά ξέρω αλλά δεν θέλω να το πω. πάντα έτσι δεν κάνω άλλωστε; καλά όχι πάντα. σχεδόν πάντα. τις περισσότερες φορές δηλαδή. λέω να το παραδεχτώ να πάει στο διάολο. ε και τι έγινε που το παραδέχτηκα; σκατά. πάλι εδώ είμαι. και για να έχουμε καλό ερώτημα πότε θα αλλάξει αυτό; πότε; ε; εεεεεεεεεεεε; ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ;;;;;;; καλά μη φωνάζω αφού με ακούω και έτσι. ε και τι έγινε που με ακούω; σκατά. τώρα το χέρι μου (το δεξί) γιατί τρέμει; σκατά. ρε πούστη μου. θέλω να ουρλιάξω. μέχρι να κλείσει ο λαιμός μου. γιατί δεν ξέρω να μιλάω διαφραγματικά ακόμα καλά, οπότε αν το κάνω θα κλείσει ο λαιμός μου. θα μου πεις και τι έγινε αν ουρλιάξεις; ξερω γω; μπορεί να φοβηθούν οι δαίμονες (ποιοί;) και να την κάνουν με ελαφρά. ή και με βαριά. ας την κάνουν όπως θέλουν. να παν να γαμηθούν. δε βαριέσαι. τι λέγαμε; α ναι. να ουρλιάξω. μπορεί έτσι να μην ξημερώσει αύριο. ή να ξημερώσει και να βρίσκομαι κάπου αλλού. ας πούμε... στο παρίσι. στις ινδίες. ή στη νέα υόρκη. αν δεν έχεις πάει πουθενά δεν έχεις παρά να διαλέξεις. θα μου πεις και τι θα κάνεις εκεί; μάλλον τίποτα. τα ίδια σκατά θα είναι. καλά μπορεί και όχι. μπορεί εκεί να έχω μια θάλασσα έξω από το σπίτι μου και κάθε φορά που θα βρέχει να πετάω από το μπαλκόνι. ίσως εκεί να κυλιέμαι σε φραουλένια λιβάδια, να ψαρεύω πολύχρωμες πέστροφες σε ομιχλώδης λίμνες, ξέρω γω; καλά κάνε όνειρα. μαλάκα. αυτά τα πετσάκια γύρω από τα νύχια είναι τόσο νόστιμα τελικά; μωρέ λες; γκουρμέ μεζές; τέλεια. παιδί πιάσε ένα τσίπουρο με μεζέ. τι μεζέ; ε βάλε λίγα πετσάκια και κανά δυο νύχια έτσι για τη φάση. τώρα που το σκέφτομαι τρέμω την ώρα που θα χτυπήσει η πόρτα. δεν θέλω. να με αφήσουν ήσυχο. θα μου πεις τι φταίνε; όχι, όχι, γίνομαι άδικος. δεν μου φταίνε σε τίποτα. είναι τόσο καλές. και εγώ είμαι καλός. ή τουλάχιστον έτσι λένε. και αυτές και οι υπόλοιποι. με συμπαθούνε και με αγαπάνε. και εγώ τι κάνω; γιατί φέρομαι έτσι; σκατά. λένε τι καλός αυτός ο πασκουάλε (ή πασχαλάκος, σπάνια πασχάλης). ναι έτσι λένε πίστεψέ με. πρέπει να με πιστέψεις. καλά οι σιγκουρ ρος τα σπάνε. γαμώ. θέλω να κλάψω τώρα. άμα μου ρθει θα το κάνω. επίσης και εσύ τι φταις; όχι εσύ, εσύ. σκατά. πότε θα σταματήσω να σου κρύβομαι; γιατί θεέ μου; (εντάξει δεν υπάρχει, είναι σχήμα λόγου). λες κάποτε να τα καταφέρω; ωραία θα ήτανε. όμορφα. ο ουρανός θα φάνταζε υπέροχος. είδα γραμμένη κάπου τη φράση: θα βάλω καθρέφτες στα πεζοδρόμια να βλέπει ο κόσμος ουρανό. αντανάκλαση. τι κάνει η πουτάνα η φυσική. τελικά τα καλύτερα πατατάκια είναι αυτά με φυσική γεύση. πατάτας. και καλά.


κουζίνα. ποτήρι (χαμηλό). παγάκια. τσίπουρο (με γλυκάνισο).

- τι κάνεις μέσα; για το θέατρο;
- ναι. (κατά μια έννοια..)



α ρε παπάρα ούτε μια υπόσχεση δεν μπορείς να κρατήσεις.

17 σχόλια:

Spy είπε...

Eυτυχώς τελικά που είστε τόσο ανίκανος να κρατήσετε ΑΥΤΗΝ ειδικά την υπόσχεση και μας πετάξατε στα μούτρα έναν τέτοιο χείμμαρο, έτσι, να κολλήσει και να συρθεί σα λάσπη στην αποσβωλομένη μας και βολεμένη μας μούρη...

Είστε ένας μικρός θεός πασκουάλ, μην το ξεχνάτε αυτό, κι έν όψει του ότι δεν υπάρχει μεγάλος, η θέση σας στην συμπαντική ιεραρχία ανεβαίνει κατακόρυφα. Κατεβείτε από το πόνυ που είναι χαμηλό και τα ψηλά σας πόδια σέρνονται στο χώμα και το εμποδίζουν να τρέξει, κι ανεβείτε αμέσως σ' έναν δράκο, που πετάει και βγάζει φωτιές απ΄το στόμα, απλά να τον στρίψετε σε αντίθετη κατεύθυνση απ΄το σπίτι σας, μην κάψει λάθος πράγματα, ή τουλάχιστον ξαπλώστε πάνω σε ένα πολύχρωμο σαλιγκάρι μετά τη βροχή, ρίξτε έναν υπνάκο κι αφήστε το αυτό να σας πάει εκεί που υπάρχουν εγκεφαλικές πρωτεϊνες, ξέρει εκείνο, θα δείτε, είναι ωραία, τα σαλιγκάρια είναι σοφά, και οι κεραυνοί τα σέβονται, δεν τα χτυπάνε ποτέ...

rosie είπε...

:) Για την υπόσχεση που Δεν κρατησες..

Ανώνυμος είπε...

μπορεί να είμαι τεμπέλης..αλλά δε τοχω τίποτα να πάρω το παπόρο και να ρθώ να σου ρίξω μία κουτουλιά!!!
είναι συνηθισμένο απτους δικούς μου τοίχους.

ο αποτέτοιος είπε...

σπα'ι',
ναι έχετε δίκιο. ευτυχώς..

πρέπει όμως να βγάλω και δίπλωμα οδήγησης δράκου, γιατί αλλιώς θα γίνει αυτό με τα λάθος πράγματα. ξέρετε καμιά καλή σχολή;

να είστε καλά πάντως..





ροζι,
:)) και εγώ




λαίιζυ μαν,
μα καλά πότε προλάβατε να συνηθίσετε στους καινούργιους τοίχους;

επί λέξει είπε...

Θα συμφωνήσω καταρχάς στο ότι η φυσική είναι πουτάνα! Δευτερευόντως, σας συμβουλεύω να δοκιμάσετε πατατάκια με πάπρικα. Έχουν γεύση "πετσάκια"!

(Κείμενο που λέει πολλά, αυτό που διάβασα)

Φιλιά

lazy man είπε...

τους τοίχους τους κουβαλάμε εμείς.
ακόμη και στη μέση της θάλασας μπορεί να ξεπεταχτεί ένας.
τουλάχιστον εσύ εκτός από τοίχους έχεις και στίχους.
αλλά είσαι βραδύπους!
βρε αγόρι μου

ο αποτέτοιος είπε...

αα,
δηλαδή τα πετσάκια σας έχουν γεύση πάπρικα;

(ναι, αλλά μόνο λέει, δεν κάνει.)

καλώς ήρθατε.




λαίιζυ μαν,
ναι έχετε δίκιο. θα μπορούσα να χτίσω τριόροφη μεζονέτα με τόσους τοίχους.
θα ήταν επίσης καλύτερα να είχα καμιά βαριοπούλα αντί για στίχους.

(τι είναι βραδύπους;)

lazy man είπε...

βραδύπους άσχετε δασολόγε είναι ένα θυλαστικό που περπατάει αργαααααααά...

ο αποτέτοιος είπε...

σαν καλύτερος και σωστότερος επαγγελματίας από εμέ, θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι το θΗλαστικό γράφεται με Η και όχι με Υ. αγαπητέ συνάδελφε.

(χο χο!)

Unknown είπε...

μια μουσική που κλαίει.
εσύ δεν έχεις να κλάψεις τώρα. έγραψες.

τι κοφτερά που γράφεις...

καλησπέρα!

ο αποτέτοιος είπε...

-,
τελικά δεν μου ήρθε να κλάψω..

Kleine wolke είπε...

Την επόμενη φορά που θα θελήσω να χρησιμοποιήσω τη λέξη βλάκας...μάλλον θα πρέπει να βρω καμιά καινούρια λέξη.Μου τη χαλάσατε.

Και πόσο το χάρηκα!

Καλό βράδυ :)

naya είπε...

Και εκει που συνεβαινε η απολυτη ταυτιση στις σκεψεις μας..μου τα χαλασατε με τη φυσικη γευση!Ψηφιζω ριγανη και προτεινω λιγο ηλιο

ο αποτέτοιος είπε...

κλα'ι'νε βολκε,
το χαρήκατε; πρέπει να πάτε να το κοιτάξετε αυτό διότι δεν ξέρω πόσο καλό είναι..

καλώς ήρθατε από τα μέρη μας.




ναγια,
η ρίγανη δεν λέει μία. επίσης που τον είδατε τον ήλιο; αυτή η αφρικανική αποτέτοια δεν λέει να φύγει..

Aura είπε...

1. To avattar σας έχει ωραία μύτη και μουσάκι

2. Συμφωνώ εξ ολοκλήρου με τον spy(υπέροχο σχόλιο)

3. Αν θέλετε, μπορώ να σας κάνω μαθήματα φωνητικής να μπορείτε να φωνάζετε χωρίς πρόβλημα και με όλη σας την δυναμική. Δωρεάν, ψυχικό θα κάνω

4. Σας καταλαβαίνω:)

theorema είπε...

Να ασχολείστε συχνότερα με "το θέατρο" και να μην κρατάτε τέτοιες υποσχέσεις. Ποτέ! Βλάπτουν σοβαρά την υγεία :-)

Καλημέρες. Χαίρομαι που σας γνωρίζω.

ο αποτέτοιος είπε...

αυρα,
1. σας ευχαριστώ
2. επίσης
3. το δωρεάν με έπεισε
(και το ψυχικό επίσης..)
4. :))
(διπλό εγώ)

καλώς ήρθατε




θεορεμα,
σας υπόσχομαι ότι δεν θα το ξανακάνω.

:)