DAYS OF DARKNESS

Μουζικα

Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2008

DREAMING MY DREAMS

μέρες τώρα μια υποσυνείδητη αναζήτηση που δεν συνοδεύεται από μια αντίστοιχη συνειδητή. σε κάθε άνοιγμα πορτας, σε κάθε στροφή του δρόμου, σε κάθε οικοδομικό τετραγωνο, σε κάθε ματιά στην οθόνη του τηλεφώνου, σε κάθε μικρό και ανεπαίσθητο θόρυβο που διακόπτει και σηκώνει το βλέμμα από την παρασκευή των φραπέδων, σε κάθε κίνηση του κλόουν, του μίμου ή του κουκλοπαίχτη.
μια υποσυνείδητη αλλά φυσικά μάταιη αναζήτηση.
που οδηγεί στο ίδιο κάθε βράδυ κουβάριασμα κάτω από την κουβέρτα, στη στάση του εμβρύου, στην προσπάθεια να γίνει το κορμί μια κουκίδα αόρατη από παντού, μήπως και κατορθώσει να βρει τη γαλήνη του.

απουσία..






*
μην έρθεις. έλα. μη φύγεις. φύγε. ας αγκαλιαστούμε για λίγο μέχρι εκεί που πονά. βλέπεις πόσο μεγάλη είναι τελικά αυτή η πόλη; τώρα πια για να σε συναντήσω, πρέπει να βρεθούμε.



* ευχαριστώ το χνούδι για την παραχώρηση.

12 σχόλια:

Spy είπε...

Μα όχι, πείτε μου:
Έχετε βρει πουθενά καλύτερα δεκανίκια από αυτά που μας κερνάει η υπέροχη "Χνου";

(Και είναι υπέροχη πραγματικά. Να με ακούτε εμένα, κάτι ξέρω...)

βιολιστης στη στεγη είπε...

Ακόμα κουβαλάτε την παρουσία της μέσα σας. Το επόμενο στάδιο, είναι το κενό. Που συνοδεύει την αποδοχή. Και μετά έρχεται η ίαση.
(Βλέπετε; Ολοι τόχουμε περάσει!)

aKanonisti είπε...

Το ποστ του χνουδιού... Μαγικο!!!

Αλλά και εσύ μικρέ μου Στούπιντ... έγραψες....
Αυτή η αναζήτηση... είναι όλα τα λεφτά...και είναι το πιο χαρακτηριστικό σε έναν χωρισμό...

Βρε μπας και η στεναχώρια, μικρό μου, σε κάνει πιο Κλέβερ???

(Βρε κακούργα... άμα βλέπεις... πως άφησες τέτοιο αστέρι???
Που θα βρεις τόσο ευαίσθητο άντρα, ε????
Θα το μετανιώσεις!!!!!!)

Ανώνυμος είπε...

Τί να πω; Πάλι ότι με γαμήσατε; Θα μας παρεξηγήσουν. Και το κείμενο του χνουδιού αλλά και το δικό σου. Οι κράμπερις βλέπω να παίζουν όλη νύχτα διεγύροντας το ασυνείδητο συνειδητά.

ΥΓ Ποτέ δεν διεργάζεται το υποσυνείδητο άσκοπα. Αν καταφέρεις να χρησιμοποιήσεις τα λάδια που καίει η μηχανή του θα είσαι ευτυχισμένος.

Καλησπέρα

Ανώνυμος είπε...

Γίνε κουβάρι, διπλώσου, γίνε έμβρυο, ονειρέψου.
Σύντομα οι εφιάλτες θα σταματήσουν .

Sanity Loss Era είπε...

Ουφ...

ο αποτέτοιος είπε...

σπαι,
την υπέροχη "χνου" όπως λέτε, την ανακάλυψα πρόσφατα και έχετε δίκιο. κάτι τέτοια ψάχνουμε να στηριχτούμε.



βιολιστής,
και εσείς τα έχετε περάσει και εγώ τα έχω ξαναπεράσει. ΄μόνο που κάθε φορά είναι τόσο διαφορετικά..




ακανονιστη,
άμα είναι να είμαι έτσι για να γίνομαι κλέβερ, γάμησέ τα.



αιλαντ,
ζητώ συγνώμη για το γαμήσι, αλλά τι να κάνω..



χουλκ,
ωραία θα ήταν να είχα τη δύναμη που φανερώνει το όνομά σας.
ευχαριστώ γι τα λόγια σας.




σανιτι,
πάντως δεν κατάλαβα αν αυτό το ουφ ήταν συμπαράστασης ή ουφ μας τα πρηξες.

Sanity Loss Era είπε...

Αν μου τα πρηζες αγαπητε μου δε θα σε διαβαζα!

Xνούδι είπε...

Και γιατί δεν κάνεις την κουβέρτα φυσσαλίδα; Θα μοιάζεις με έμβρυο σε αναγένηση.

(Ευχαριστώ πολύ για όλα. Καθυστέρησα αλλά τα κατάφερα και ήρθα. Καληνύχτα)

ο αποτέτοιος είπε...

σ.λ.ε,
εντάξει, μην βαράτε, απλώς είπα να κάνω μια ερώτηση.




χνούδι,
φυσαλίδα ε; δυστυχώς η φαντασία μου αυτόν τον καιρό έχει πάει διακοπές και δεν είναι μαζί μου.

(για ποιο πράγμα ευχαριστείτε; εγώ πρέπει να σας ευχαριστήσω.για όλα αυτά τα ωραία που γράφετε και τα οποία με βοηθούν πραγματικά)

happypepper είπε...

Αγαπητέ αποτέτοιε,
δε θέλω να γράψω κάτι. Είμαι και γω ψόφιος και στεγνός για λίγο.
Απλά είπα να πω μια καλησπέρα.
Αυτό.

ο αποτέτοιος είπε...

χαπι πεπερ,
καλησπέρα και σε εσάς. δεν χρειάζεται να γράψετε κάτι ιδιαίτερο. γράψατε ήδη.

(στεγνώσατε και εσείς;)