DAYS OF DARKNESS

Μουζικα

Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

4. THAT SOUND


τη στιγμή που η βελόνα ακουμπάει πάνω στο δίσκο και ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος, η ατμόσφαιρα ηλεκτρίζεται στην αναμονή της πρώτης νότας. ξέρεις ότι έφτασε η ώρα για ησυχία και ακρόαση. είναι μια μαγική στιγμή αυτή, που δεν συγκρίνεται σε καμία περίπτωση με αντίστοιχο άκουσμα σε εμπιθρι, σιντι, κτλ. οι νότες διαδέχονται η μία την άλλη και εναρμονίζονται απόλυτα, κατά ένα περίεργο τρόπο, με τους ήχους που δημιουργούνται από το γλίστρυμα της βελόνας πάνω στις ράγες του βινυλίου. δεν υπάρχει τίποτα το ενοχλητικό σε αυτό το άκουσμα. ο δίσκος λικνύζεται ελαφρά, σαν να χορεύει συμμετέχοντας στην μελωδική παρέλαση. όσο πιο παλιός, τόσο καλύτερα.

10 σχόλια:

ο αποτέτοιος είπε...

αμάν βρε αγόρι μου, είπαμε να βάλεις ένα δίσκο να παίζει αλλά το παράκανες..

Ανώνυμος είπε...

Έχετε πικ-απ?!!!


GCTMT

roundel είπε...

Συμφωνώ απόλυτα!
Καλημέρα σας...

Masterpcm είπε...

Είπαμε παλιός... όχι και 78 στροφών...

κόκκινα παπούτσια είπε...

γεια σου ρε αποτέτοιε μερακλή με τις όμορφες μουσικές σου! κι άμα είναι και από βινύλιο...αγαπώ.-

Χουλκ είπε...

Συμφωνώ απόλυτα και επαυξάνω

Ανώνυμος είπε...

Ωραία τα λες και μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις μόνο σε παρακαλώ... ...άλλαξε αυτό το τραγούδι που έχεις βάλει στο μπλο, έχω κουραστεί να ακούω αυτό το "στραουμπερι φιλ φορ εβερ"!
Κάνε μου την χάρη! ;)

E.

Σεισάχθεια είπε...

χουμ, χουμ....
δεν εχω ακούσει ποτε βινύλιο.προχτες περνούσα απ τα καντούνια και ειδα ενα μαγαζι με κασέτες και καθόμουν τις χάζευα. τετοιες είχε ο μπαμπάς μου.

ο αποτέτοιος είπε...

GCTMT,
πικάπ έχω από δίσκους πάσχω..




ράουντελ,
καλημέρα και σε εσάς αν και τώρα ταιριάζει καλύτερα το καληνύχτα.




μαστερ,
απο το κακό στο χειρότερο πάω ε;




κοκκινα παπουτσια,
γεια σας και σε εσάς!




χουλκ,
πολλοί μαζευτήκαμε βλέπω..



ε,
αυτό σημαίνει πως με διαβάζεις συνέχεια;

:-P




σεισαχθεια,
δηλαδή δεν έχετε ούτε κασέτες; μα πόσο χρονών είστε; δώδεκα;

:-P

LP είπε...

τι ειπε τωρα...
!!!
γοητευμενος 19χρονος με μια βελονα που παιζει και δεν σε παιζει.